Įžanga. Ryšių su visuomene samprata. Ryšių su visuomene raida. Ryšių su visuomene aspektai. Ryšių su visuomene tikslai. Ryšių su visuomene funkcijos. Ryšiai su visuomene ir socialinė atsakomybė. Ryšiai su visuomene ir marketingas, reklama, propaganda, lobizmas. Ryšių su visuomene modeliai. Įmonės įvaizdis. Organizacinė kultūra. Organizacinės kultūros lygmenys. Organizacinės kultūros tipai ir charakteristikos. Subkultūros ir multikultūrinė aplinka. Įmonės identitetas ir profilis. Ryšiai su visuomene ir organizacijos vadyba. Tyrimas. Planavimas. Organizacijos vizija, misija, tikslai ir siekiai. Ryšių su visuomene programa. Pranešimas. Organizacijos publikos. Ryšių su visuomene priemonės ir metodai. Ryšiai su žiniasklaida. Organizacijos leidiniai ir suvenyrai. Renginiai ir programos. Ryšių su visuomene organizacija įmonėje. Reikalavimai ryšių su visuomene specialistui. Komunikacijos įgūdžiai.