Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda"
   
   
   
3
naudingas +3 / nenaudingas 0

Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai: UAB "Ankeda"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai. Įmonės rinkodaros planavimo proceso esmė. Įmonės rinkodaros plano sudėtinės dalys. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Rinkos planavimo metodai. Rinkodaros tikslai. Rinkodaros strategijos. UAB "Ankeda" rinkodaros veiklos plano parengimas. UAB "Ankeda" įmonės pristatymas. UAB "Ankeda" įmonės misija. UAB "Ankeda". Įmonės rinkodaros tikslai. UAB "Ankeda" įmonės rinkodaros aplinkos. UAB "Ankeda" įmonės perspektyvų tyrimas (swot analizė). UAB "Ankeda" įmonės tikslinė rinka ir pasirinkta rinkodaros strategija. UAB "Ankeda" įmonės rinkodaros komplekso elementų analizė. UAB "Ankeda" įmonės prekių ir kainų analizė. UAB "Ankeda" įmonės prekių paskirstymo analizė. UAB "Ankeda" įmonės prekių rėmimo analizė. UAB "Ankeda" įmonės rinkodaros biudžetas. UAB "Ankeda" įmonės prekių pardavimo prognozė. Išvados. Priedai (2 psl.).

Ištrauka

Darbo aktualumas. Bet kokia įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, ji turi nuolat stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti.
Įmonės marketingo veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams patenkinti skiriamos visos įmonės pastangos. Jos įgyvendinamos remiantis tam tikrais sprendimais ir veiksmais, kurie susiję su vartotojams pagaminta preke, jos kaina, paskirstymu ir rėmimu. Šios keturios sprendimų ir veiksmų grupės sudaro marketingo kompleksą.
Kiekviena įmonė gali savarankiškai rinktis, kurių rėmimo elementų naudoti daugiau, kurių mažiau.
Darbo objektas. Darbo objektas – pasirinktos įmonės rinkodaros planavimo procesas.
Tyrimo objektas. Tyrimo objektas – UAB "Ankeda".
Darbo tikslas. Darbo tikslas – išanalizuoti teorinius ir praktinius įmonės rinkodaros planavimo proceso aspektus.
Darbo uždaviniai. Darbo tikslui pasiekti keliami šie uždaviniai:
1. Remiantis tiek Lietuvos, tiek užsienio autoriais, pristatyti rinkodaros planavimo proceso teorinius aspektus;
2. Išanalizuoti pasirinktos įmonės rinkodaros planavimo procesą;
3. Pateikti išvadas ir rekomendacijas.
Darbo problema. Problema – daugelis įmonių nemoka planuoti rinkodaros proceso arba šiam dalykui skiria labai mažai dėmesio.
Darbo metodai. Darbe panaudoti šie tyrimo metodai:
1. teorinė analizė, pagrįsta šalies ir užsienio šalių mokslininkų darbų išvadomis ir samprotavimais;
2. antrinės informacijos šaltinių analizė;
3. anketos metodas;
4. duomenų grupavimas ir lyginimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-01-08
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis48.12 KB
AutoriusAlina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasCebrovienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones rinkodaros planavimo teoriniai aspektai UAB Ankeda [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Cebrovienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+3
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą