Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo praktinės užduotys

Marketingo praktinės užduotys

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingo kompleksas. Mikroaplinkos svarbiausi veiksniai. Rinkos dydžio nustatymas. Vartotojų poreikių analizė. Marketinginės veiklos teisinis reglamentavimas. Pirkimo proceso stebėjimas. Prekės pozicionavimo žemėlapio sudarymas. Prekės teikiamos naudos matrica. Prekės ženklo vertinimas. Prekės paskirstymo plano rengimas. Rėmimo priemonės projekto rengimas. Prekės pardavimo kainos nustatymas. Marketingo plano ir biudžeto sudarymas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Uždaviniai
Kategorija:
Apimtis:

22 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 108.53 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą