Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Apie Maximą. Maxima Grupė. Vizija, Misija, Darbo principai. Misija. Vizija. Darbo principai. Dirbu klientui. Imu ir padarau. Pasitikiu savimi ir komanda. Esu sąžiningas ir teisingas. Apyvarta. Maxima Grupė apyvarta per devynis šių metų mėnesius augo 29 procentus. Darbuotojų skaičius Lietuvoje. Prekybos centrų skaičius Lietuvoje. Maxima apyvarta Lietuvoje. Maxima Grupė veiklos efektyvumo didinimas. Išvados. Ekonominio reklamos efektyvumo tyrimas. Reklama žurnaluose. Reklama spaudoje. Lauko reklama. Reklama radijuje. TV reklama. Reklama internete.Lauko ekranai. Reklamos kanalų pasiskirstymas. "Maxima LT" išlaidos reklamai. Išvados ir rekomendacijos. Psichologinio reklamos efektyvumo tyrimas. Tyrimo eiga ir aktualumas. Gautų duomenų analizė. Išvados ir rekomendacijos. 2010 metų Maxima reklamos biudžeto sudarymas. Darbas iliustruotas grafikais.

Ištrauka

Pasirinkome AB "Maxima"(toliau tekste Maxima arba "Maxima LT"), nes tai gerai žinomas prekės ženklas Lietuvoje ir ne tik. Maxima turi platų po visą Lietuvą paplitusį prekybos centrų tinklą, kuris iki šiol yra ganėtinai populiarus ir mėgiamas vartotojų. Todėl norėjome išsiaiškinti, kokią reklamos strategija taiko šis prekės ženklas ir ar ji pasiteisina. Tolimesniame tekste bus detaliai aptarti pagrindiniai Maxima reklaminių kampanijų biudžeto klausimai ir reklamos efektyvumo įvertinimas, taip pat bandysime sudaryti Maxima reklamos biudžetą kitiems metams.

Prekybos tinklas Maxima yra Lietuvos rinkos lyderė, kuri užima apie 36 procentus šalies mažmeninės prekybos rinkos. Jau praeitais metais prekybos tinklą sudarė net du šimtai dvidešimt šešios parduotuvės. Nuo 2008 metų pradžios Maximos prekybos centrams vadovauja ilgametis įmonės darbuotojas, buvęs bendrovės maisto ir pirmojo būtinumo prekių pirkimo departamento direktorius Gintaras Jasinskas.
Maxima veikla yra paprasta ir kasdieniška- kurti patogias parduotuves, kuriose žmonės gali apsipirkti ir susitvarkyti būtiniausius reikalus. Parduotuvių vieta, asortimentas, prekių ir paslaugų kainos nustatomos taip, kad būtų prieinamos absoliučiai daugumai gyventojų.
Maxima siekia tapti patogiausia parduotuve, todėl patogumui skiria didžiausią dėmesį. Prekių išdėstymas ir tvarka žmogui garantuoja patogumą ir praktišką apsipirkimą. Kainos ir kokybės santykis nekelia abejonių, todėl galima viską pirkti vienoje vietoje. Atsižvelgusi į skirtingus pirkimo poreikius, sukūrė įvairių dydžių parduotuves- nuo visai mažų, siūlančių būtiniausių prekių, iki didžiulių prekybos centrų, kur galima nusipirkti visko. Parduotuves lengva rasti, nes jos veikia ir didmesčiuose, ir mažesniuose miesteliuose, ir rajonų centruose. Nuolatos siekiama papildyti kasdienių, plataus vartojimo prekių ir paslaugų pasiūlą savomis, jei gali jas padaryti prieinamesnes už jau esamas rinkoje.
Visi šie siekiai išreikšti naujame Maxima šūkyje " Apie viską pagalvota". Šiais žodžiais patvirtinama, kad Maxima įvertina kiekvieną savo veiklos sritį ir nuolat galvoja, kaip suteikti žmonių gyvenimui daugiau patogumo. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-02-11
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis33 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis729.84 KB
Autoriuspikchia
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasI. Radavičienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos efektyvumas prekybos tinklas AB Maxima LT [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 33 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • I. Radavičienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą