Šperos.lt > Rinkodara > Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT"

Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Apie Maximą. Maxima Grupė. Vizija, Misija, Darbo principai. Misija. Vizija. Darbo principai. Dirbu klientui. Imu ir padarau. Pasitikiu savimi ir komanda. Esu sąžiningas ir teisingas. Apyvarta. Maxima Grupė apyvarta per devynis šių metų mėnesius augo 29 procentus. Darbuotojų skaičius Lietuvoje. Prekybos centrų skaičius Lietuvoje. Maxima apyvarta Lietuvoje. Maxima Grupė veiklos efektyvumo didinimas. Išvados. Ekonominio reklamos efektyvumo tyrimas. Reklama žurnaluose. Reklama spaudoje. Lauko reklama. Reklama radijuje. TV reklama. Reklama internete.Lauko ekranai. Reklamos kanalų pasiskirstymas. "Maxima LT" išlaidos reklamai. Išvados ir rekomendacijos. Psichologinio reklamos efektyvumo tyrimas. Tyrimo eiga ir aktualumas. Gautų duomenų analizė. Išvados ir rekomendacijos. 2010 metų Maxima reklamos biudžeto sudarymas. Darbas iliustruotas grafikais.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

33 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 729.84 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą