Šperos.lt > Rinkodara > Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga"

Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. APB "Apranga" Lietuvos rinkoje analizė 2002-2008 m. Įmonės charakteristika. APB "Apranga" asortimento struktūra. Ekonominio reklamos efektyvumo tyrimas. Palyginamoji reklamos išlaidų analizė. APB "Apranga" marketingas ir reklama. Statistinių matematinių metodų taikymas. Išvados ir rekomendacijos. Psichologinio reklamos efektyvumo tyrimas. Psichologinio reklamos efektyvumo tyrimas. Tyrimo instrumentarijus. Tyrimo eiga. Duomenų analizė. Išvados ir rekomendacijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Tyrimai
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

5 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 336.5 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą