Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: UAB "Vilniaus duona"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Marketingo planas: UAB "Vilniaus duona"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Trumpa įmonės apžvalga. UAB "Vilniaus duona" marketingo apžvalga. Prekių analizė. Prekių kainų analizė. Prekių kainodaros strategija. Kainų koregavimas. Kokybės ir kainos santykis. Prekių paskirstymo analizė. Prekių rėmimo analizė. Vilniaus duona" aplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Teisinė – politinė aplinka. Gamtos aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjai. Tiekėjai. Konkurentai. Perspektyvų (SSGG) analizė. Tikslai ir uždaviniai. Marketingo strategija. Nauji marketingo komplekso elementų sprendimai. Išvados.

Ištrauka

Savo kursiniame darbe pasirinkau nagrinėti įmonę "Vilniaus duona". Šiame darbe trumpai apžvelgiu įmone veikiančius makroaplinkos ir mikroaplinkos veiksnius, sudarau perspektyvų analizę, parenku marketingo strategiją.
"Vilniaus duona" - tai didžiausia ir seniausia duonos kepykla šalyje, savo istoriją pradėjusi dar užpraeito šimtmečio pabaigoje. 1882 m. Vilniaus mieste, tuometinio Trakų pašto vieškelio kairėje pusėje, buvo įkurta pirmoji stambi duonos kepykla. Tai buvo mūrinė kariuomenės reikmėms skirta garinė kepykla, didžiausia iš XIX a. pabaigoje lietuviškose gubernijose veikusių kepyklų. 1890 m. duomenimis, kepykloje dirbo 119 darbininkų. Joje buvo kepami standartiniai 21 svaro kepalai, skirti ne tik kariuomenei, bet ir pardavinėjami miesto gyventojams dviejose parduotuvėse - prie kepyklos Didžiosios Poguliankos ir Kalvarijos gatvėse. Šiandien "Vilniaus duona" yra Lietuvos duonos rinkos lyderė, o jos kepama duona - populiariausia šalyje. Ji užima apie 27 % šalies duonos rinkos. Bendrovėje dirba 550 darbuotojų, kurie per parą iškepa ketvirtadalį milijono įvairiausių gaminių. "Vilniaus duona" yra tarptautinė duonos gamintoja, eksportuojanti savo produkciją į Baltijos ir kitas šalis. Bendrovės gamybos padaliniai veikia Vilniuje ir Panevėžyje, o pardavimo - Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje. 2008 metų pabaigoje Vilniuje "Vilniaus duona" atidarė moderniausią kepyklą Baltijos Baltijos šalyse. 2008 metais "Vilniaus duona" pardavė gaminių už 118,9 mln. Lt . "Vilniaus duona" vykdo restruktūrizavimą, kurio tikslas – efektyvios pramoninės ruginės ir kvietinės duonos gamybos plėtra. Restruktūrizavimo metu visos gamybos ir logistikos operacijos koncentruojamos Vilniuje ir Panevėžyje.2008 metų pradžioje baigtas Panevėžio kepyklos modernizavimas – išplėstas pastatų plotas, atnaujinti inžineriniai tinklai, visos senosios gamybos linijos pakeistos naujomis.2008 metų pabaigoje atidaryta moderniausia Baltijos šalyse kepykla Vilniuje. XXI a. pirmajame dešimtmetyje "Vilniaus duona" pradėjo eksportuoti gaminius į kitas pasaulio šalis. Eksportas sudaro 1 % bendrosios "Vilniaus duonos" pardavimo apimties. Daugiausia eksportuojama į Latviją ir Estiją, taip pat į Didžiąją Britaniją, Airiją, Lenkiją ir kitas šalis. Šiuo metu UAB "Vilniaus duona" dirba 550 darbuotojų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-03-22
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai7
Dydis82.42 KB
AutoriusJustina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasJ. Maščinskienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasElektros ir valdymo inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas UAB Vilniaus duona [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • J. Maščinskienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą