Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Naujo tipo elektroninių svarstyklių įvedimo į Lietuvos rinką perspektyvų tyrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Naujo tipo elektroninių svarstyklių įvedimo į Lietuvos rinką perspektyvų tyrimas

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas. Atlikti naujo tipo elektroninių svarstyklių įvedimo į Lietuvos rinką perspektyvų tyrimą. Marketingo tyrimo metodologija. Tyrimo objekto pristatymas ir marketingo tyrimo problemos formulavimas. Marketingo tyrimo tipo, metodo parinkimas bei tyrimo metodikos parengimas. Anketinės apklausos apie naujo tipo elektronines svarstykles vertinimas. Naujo tipo elektroninių svarstyklių charakterisitka. Tyrimo rezultatų interpretacija. Rekomendacijos. Išvados. Priedai (anketa).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-06-04
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis60.39 KB
AutoriusEvelina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasA. Rutelionė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Naujo tipo elektroniniu svarstykliu ivedimo [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 16 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • A. Rutelionė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą