Šperos.lt > Rinkodara > Naujo tipo elektroninių svarstyklių įvedimo į Lietuvos rinką perspektyvų tyrimas

Naujo tipo elektroninių svarstyklių įvedimo į Lietuvos rinką perspektyvų tyrimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas. Atlikti naujo tipo elektroninių svarstyklių įvedimo į Lietuvos rinką perspektyvų tyrimą. Marketingo tyrimo metodologija. Tyrimo objekto pristatymas ir marketingo tyrimo problemos formulavimas. Marketingo tyrimo tipo, metodo parinkimas bei tyrimo metodikos parengimas. Anketinės apklausos apie naujo tipo elektronines svarstykles vertinimas. Naujo tipo elektroninių svarstyklių charakterisitka. Tyrimo rezultatų interpretacija. Rekomendacijos. Išvados. Priedai (anketa).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Tyrimai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 60.39 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą