Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Tarptautinis marketingas (6)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Tarptautinis marketingas (6)

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Pagrindinės prielaidos tarptautiniam marketingui atsirasti? Vidiniai agresyvieji motyvatoriai veiklai užsienyje pradėti. Tarptautinės plėtros kliūtys. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Tarptautinio marketingo svarba šiuolaikiniame versle. Ką reiškia įmonės internacionalizacija? Neigiami skverbimo į užsienio rinkas motyvatoriai. Įėjimo į užsienio būdai (pagrindinės trys grupės). Eksporto apribojimai makro lygmenyje. Eksporto apribojimai mikro lygmenyje. Tarptautinių marketingo tyrimų aktualumas. Tarptautinių marketingo tyrimų pritaikymo įvairovė. Tyrimų tipai produkto sprendimo srityje. Klaidos tarptautiniuose marketingo tyrimuose. Tarptautiniai marketingo tyrimai internetu. Tarptautinio marketingo mikroaplinkos samprata. Tarptautinio marketingo makroaplinkos elementai. Socialinė – kultūrinė aplinka. Esmė, trumpas apibūdinimas. Kalba. Esmė, trumpas apibūdinimas. Religija. Esmė, trumpas apibūdinimas. Kultūra. Esmė, trumpas apibūdinimas. Politinė aplinka. Esmė, trumpas apibūdinimas. Teisinė aplinka. Esmė, trumpas apibūdinimas. Bostono konsultacinės matricos padalinių (prekių) tipai. Pagrindiniai strategijų rengimo būdai (modeliai) pagal R. Jucevičių. Pozicionavimo samprata. Pagrindiniai segmentavimo elementai. Pozicionavimo būdai (pagal P. Kotler). Svarbiausi pozicionavimo proceso arba pozicionavimo strategijos sudarymo etapai. Kam būdinga išplėstinė ekonomika. Pereinamosios ekonomikos šalys. Kokios galimybės atsiveria besiformuojančioms rinkoms? Kodėl? Į ką reikia atsižvelgti, vertinant tikrąsias paklausos galimybes? Besikuriančių rinkų rizika. Besiformuojančių rinkų strategijos. Naujo gaminio suvokimas. Naujo gaminio tipai. Vidinės ir išorinės aplinkos veiksnių sąsaja. Vartotojų analizės kriterijai. Įterpimo stadijoje naudojamos marketingo strategijos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-06-18
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis27.56 KB
Autoriusvita
Viso autoriaus darbų160 darbų
Metai2010 m
Klasė/kursas5
Švietimo institucijaMykolo Romerio Universitetas
FakultetasEkonomikos ir finansų valdymo fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Tarptautinis marketingas (6) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 14 puslapių 
  • Mykolo Romerio Universitetas / 5 Klasė/kursas
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą