Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello"
   
   
   
-1
naudingas +1 / nenaudingas -2

Pasirinktos prekės analizė: įmonės "Ferrero" saldainiai "Raffaello"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728
Aprašymas

Įvadas. Nagrinėjama pasirinkta prekė. Prekės įvardijimas. Prekės pristatymas. Tikslinė rinka. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Prekių asortimentas. Prekių grupė (linija). Prekių asortimento gylis. Prekių asortimento plotis. Prekių gyvavimo ciklo stadijos. Prekių kainų nustatymą įtakojantys veiksniai. Parduotuvė, kur prekiaujama nagrinėjama prekė - "Riešutas ir ko". Parduotuvės, kur prekiaujama nagrinėjama prekė, asortimentas. Prekių linijos parduotuvės asortimente. Asortimento gylis. Potencialūs konkurentai. Prekės. Kainos palyginimas su konkurentų kainomis. Prekės paskirstymas. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Paskirstymas. Tiesioginis paskirstymas. Netiesioginis paskirstymas. Intensyvus paskirstymas. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Rėmimas. Komunikacinis procesas. Reklamos įtaka (prekei) produktui. Bendra informacija apie reklamą (samprata ir reikšmė). Reklama televizijoje. Nagrinėjamo produkto reklama. Analizuojamo produkto reklamos sprendimų priėmimas.

Ištrauka

Mūsų marketingo grupės darbo užduotis - pasirinkti tirti norimą prekę. Mes pasirinkome nagrinėti įmonės "Ferrero" gaminamus saldainius "Raffaello". Saldainių rūšių yra daug, tačiau, mūsų nuomone, šie saldainiai išsiskiria savo kokybe ir patrauklumu, yra išties paklausūs ir mėgiami daugelio pirkėjų Lietuvoje ir visame pasaulyje. "Raffaello" saldainiai dažnai pasirenkami kaip dovana, nes pasižymi geru prekiniu įvaizdžiu ir yra vertinami dėl jų subtilaus, įmantraus skonio. Šio produkto tyrimas mums yra ir naudingas, įdomus ir aktualus, nes nagrinėdamos konkretų objektą mes galime labiau, išsamiau susipažinti su marketingo mokslu ir jo atskirais aspektais.
Atliekant šį ataskaitinį darbą mums teko sužinoti daug naujų dalykų, tiek teoriniu, tiek praktiniu požiūriu. Medžiagą rinkome įvairiais būdais: lankėmės parduotuvėse, kur prekiaujama mūsų pasirinktu produktu, domėjomės atliktais tyrimais bei sisteminome įvairiuose informacijos šaltiniuose pateiktus duomenis. Naudojome medžiagą iš internetinių svetainių, įvairių knygų, žurnalų ir televizijos. Be to, visos esame ragavusios šiuos saldainius, todėl galėjome remtis ir savais potyriais, įžvalgomis. Informacijos buvo išties nemažai, todėl atrinkome, mūsų manymu, naudingiausius ir tinkamiausius dalykus šiam marketingo darbui.

Įmonės "Ferrero" produkcija pirmą kartą rinkoje pasirodė apie 1940 metus. Šiomis dienomis ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje retas, kuris nežino tarptautinio masto bendrovės "Ferrero" prekinio ženklo. Tai ketvirtoji pagal dydį saldumynų kompanija pasaulyje. Įmonė yra pripažinta visame pasaulyje ir jos produkciją mėgsta įvairaus amžiaus vartotojai. Svarbu yra tai, jog dabar žmonės vis didesnį dėmesį skiria kokybiškai produkcijai. Būtent "Ferrero", atsižvelgdama į daugumos vartotojų poreikius, sugeba išlaikyti jų pasitikėjimą bei ištikimybę jau daugelį dešimtmečių. Bendrovė, nelaužydama šiandieninių gamybos reikalavimų, išlaiko senąsias gamybos tradicijas, kurių tikslas - ne tik puikaus skonio, kokybiškas gaminys, bet kartu patraukli bei šiuolaikiška prekinė išvaizda. Įmonė taip pat didelį dėmesį skiria higienos, aplinkos bei socialiniams klausimams.
Kompanijos strategijos centras – vartotojas. "Ferrero" santykiai su savo vartotojais grindžiami ilgalaikiu ir abipusiu pasitikėjimu, kuris yra suformuotas per ilgailaikes žinias, patirtį, abipusį supratimą. Taigi vartotojų interesų patenkinimas ir yra pagrindinis faktorius, lemiantis kompanijos sėkmę. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-02-03
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai19
Dydis300.74 KB
AutoriusIeva
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasB. Toluba
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pasirinktos prekes analize imones Ferrero saldainiai Raffaello [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • B. Toluba
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą