Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: ekologiškų daržovių ir vaisių pristatymas į namus UAB "Daržovita"
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Marketingo planas: ekologiškų daržovių ir vaisių pristatymas į namus UAB "Daržovita"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Marketingo idėja. Marketingo tyrimas. Pest analizė. Konkurencijos analizė. Vartotojų analizė. Vartotojų anketinės apklausos analizė. Tiekėjai – partneriai. SWOT analizė. Marketingo strategijos. Pozicionavimo žemėlapis. Marketingo kompleksas. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Biudžetas. Išvados.

Ištrauka

Jau nuo senovės žmogaus diena nėra įsivaizduojama be daržovių ar vaisių. Šiomis dienomis kai rinka yra perpildyta įvairiais produktais, kurie yra pilni konservantų, žmonės pradėjo atsargiau rinktis prekes ir jiems svarbus tapo ekologiškumas. Mūsų firmos siūloma paslauga yra ekologiškų daržovių bei vaisių pristatymą į namus, kuri tikimės, kad taps neatsiejama nuo Jūsų kasdienybės.
Naudodamiesi šia paslauga, Jūs galėsite nebelaukti ilgų eilių prekybos centruose ar turguje dėl kelių daržovių. Perkant iš parduotuvės daržoves ar vaisius žmonėms yra sunku nuspėti, kiek laiko jos jau stovi ant prekystalio, kaip buvo auginamos, o mes užtikriname produktų aukštą kokybę, šviežumą, skanumą, ekologiškumą.
Mūsų firma užtikrina, kad užsakyti ekologiški vaisiai bus pristatomi greitai. Taip pat bus galima užsisakyti reguliariai atvežti tam tikru laiku prekes, pvz. kiekviena pirmadienį 10 valandą ryto. Be to, bus galima užsakyti šių prekių dideliais kiekiais, todėl mūsų pirkėjai gali būti ne tik individualūs, bet ir mažos kavinės ar ekologiškų produktų parduotuvės.
Ištyrus makroekonominę aplinką Lietuvoje, nustatėme teisinės-politinės, ekonominės, socialinės-kultūrinės, mokslo-technologinės aplinkų leidimus ir apribojimus mūsų teikiamai paslaugai. Iš gautų rezultatų nustatėme, kad rinkoje intensyviai kyla ekologiškų produktų paklausa ir žmonėms yra svarbu, kad perkant reikiamus produktus ir laukiant ilgas eiles sugaištas laikas galėtų būti panaudotas naudingiau.
Norėdami geriau pažinti rinką ir galimybes joje atlikome ne tik makro-, bet ir mikro- aplinkos analizę. Joje nustatėme potencialius konkurentus pagal rinkoje vyraujančius produktus ir jų paklausą. Be to, paaiškėjo, kad tiesioginių konkurentų neturėsime. Kiekybinės apklausos metodu identifikavome savo tikslinę grupę. Ekologiškumas turi atitikti tam tikrus standartus, todėl mūsų tiekėjai bus ūkininkai, kurie yra sertifikuoti pagal LR įstatymus.
Atlikę SWOT analizę identifikavome teikiamos paslaugos stipriąsias puses, kaip greitumą, mobilumą, visuomenės poreikį bei silpnybes: mažas žinomumas, pakaitalų gausa. Be to, ieškojome ir mūsų galimybių bei grėsmių, kurios yra atitinkamai plėtra, stipraus prekinio ženklo sukūrimas bei nedarbas, konkurentų atsiradimas, didėjanti emigracija.
Marketingo komplekse nustatėme vidutinę pirkėjo krepšelio kainą ir savikainą, kuri yra tikėtina. Apskaičiavome "kaštai + antkainis" metodu. Pabrėžėme pagrindinę ir papildomą mūsų paslaugos teikiamą naudą, kuri ir padaro šia paslaugą išskirtine. Pristatant į rinką naują produktą ar paslaugą yra labai svarbus rėmimas, todėl aptarėme ir galimybes didinti pardavimus, pvz. tam specialios nuolaidos išskirtinėmis sąlygomis. Aprašėme svarbiausias reklamos galimybes (spauda, televizija ir t.t.), kurios šiais laikais yra svarbiausios ir labiausiai įtakojančios mūsų prekybą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-03-07
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis754.98 KB
AutoriusEdvinas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasM. Černikovaitė
Švietimo institucijaMykolo Romerio Universitetas
FakultetasEkonomikos ir finansų valdymo fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ekologisku darzoviu ir vaisiu pristatymas i namus [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 24 puslapiai 
  • Mykolo Romerio Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • M. Černikovaitė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą