Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Šiuolaikinės reklamos galimybių taikymas turizmo įmonės versle
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Šiuolaikinės reklamos galimybių taikymas turizmo įmonės versle

Aprašymas

Įvadas. Reklamos samprata. Šiuolaikinės reklamos savybės ir funkcijos. Reklamos savybės. Teigiamos reklamos savybės. Neigiamos reklamos savybės. Reklamos funkcijos. Turizmo įmonės įvaizdžio kūrimas. Šiuolaikinės reklamos būdai reklamuojant produktus ir paslaugas. Reklama internete. Reklama ant transporto priemonių. Lauko (išorinė) reklama. Šviesos reklama. Foto reklama. Turizmo įmonių taikomų šiuolaikinės reklamos būdų analizė. Kelionių organizatoriaus "novaturas" reklama. Kelionių organizatoriaus "teztour" reklama. Kelionių agentūros "delta – interservis" reklama. Išvados.

Ištrauka

Reklamos rinkoje šiuolaikinė reklama vaidina svarbų vaidmenį. Kadangi žengiant technologijoms vis į priekį, tradicinių reklamavimosi būdų versle jau nebe pakanka. Norint savo įmonę ir jos veiklą plačiai paskelbti visai auditorijai, pradedamos naudoti šiuolaikinės reklamavimosi galimybės.
Turizmo verslas, kaip ir dauguma kitų verslų, neįsivaizduojami be produktų ir paslaugų reklamos. Čia į pagalba pasitelkiamos šiuolaikiškos priemonės savo reklamai skleisti, tokios kaip internetas, lauko stendai, vaizdo ekranai. Ši tema aktuali turizmo įmonių veikloje, nes nuolat tobulėjant technologijoms, kiekviena įmonė nori išsilaikyti rinkoje, ir tam pritaikomi šiuolaikiški metodai, kadangi reklama yra lyg sėkmingos veiklos garantas. Šiame darbe aptarsiu kokie yra šiuolaikinės reklamos būdai, kaip jie naudojami ir kokią naudą suteikia. Taip pat kokios yra reklamos savybės, funkcijos, bei kaip kuriamas turizmo įmonės įvaizdis.
Mano darbo tikslas – susipažinti su šiuolaikinės reklamos būdais.
Uždaviniai:
1. Susipažinus su šiuolaikinės reklamos būdais, aptarti kiekvieną atskirai.
2. Išanalizuoti kokius būtent šiuolaikinės reklamos būdus naudoja įmonės turizmo versle, siekdamos pritraukti klientą.
Tuo tikslu atlikta Lietuvos turizmo įmonių, kelionių organizatorių "Novaturas", "TezTour" ir kelionių agento "Delta – Interservis" taikomų šiuolaikinės reklamos būdų analizė. Tuo siekiama patyrinėti, kokius ne tradicinius reklamavimosi metodus turizmo įmonės naudoja, siekadamos kuo įvairiau ir sėkmingiau paskleisti reklamą savo vartotojams.
Darbe buvo naudoti stebėjimo ir analizavimo tyrimo metodai.
Darbe remtasi V.Pranulio, A, Pajuodžio, S. Urbonavičiaus, R. Virvilaitės išleista knyga "Marketingas", A.Bakanausko ir A.Sližytės knyga "Naujo reklamos nešiklio pardavimo proceso tobulinimas" ir Dariaus Jokubausko knyga "Reklama ir jos poveikis vartotojams. Taip pat rasta informacija interneto svetainėse : www.verslobanga.lt, www.15nmin.lt, www.elektronikas.lt.

Nuo seniausių laikų žmonėms reikėjo įvairiausių dalykų. Norint juos įsigyti, tekdavo mainytis su kaimynais, vėliau pirkti ir pardavinėti. Kol žmonės buvo neraštingi, pirkėjus viliodavo šaukliai, rėkaudami apie šeimininkų prekes gatvių kampuose. Apie 1440 metus, išradus spausdintinį šriftą, atsirado daugiau raštingų žmonių, ir reklama tapo masine produkcija. Pirmoji spausdinta reklama buvo afišos, reklaminiai lapeliai, skelbimai laikraščiuose. Šių "komercinių" pranešimų pagrindinis tikslas buvo informacija, o ne įtikinimas. Žodis reklama atsirado apie 1655 metus. Jį naudojo Biblija ir jis reiškė perspėjimą ar pranešimą. Knygų leidėjai šiuo terminu pavadindavo daugumą pranešimų apie būsimus leidinius, o 1660 metais šį žodį parduotuvių savininkai pripažino kaip komercinės informacijos pavadinimą. Vėliau atsirado žurnalai, kinas, radijas, televizija. Visi jie tarnavo ir tarnauja reklamai. Šiandien reklama rengiama kompiuteriu, atsirado nauja reklamos forma – reklama pasauliniame Interneto tinkle, turinti masiškiausią auditoriją ir neturinti valstybinių sienų. Reklama tapo paslaptinga meno, matematinių skaičiavimų ir marketingo dalimi.
Šiuolaikinę reklamą galima apibūdinti kaip meno ir mokslo sintezę, nes ji naudoja ir estetines priemones, siekdama paveikti žmonių požiūrį į prekes ir paslaugas, ir psichologijos bei statistikos metodus, kuriuos taikant vertinamas tų priemonių poveikis vartotojų elgesiui. Reklama yra informacijos platinimo rinkoje kanalas, kuriuo užsakovas pristato paslaugas, t.y. neasmeniškai perduoda informaciją. Šiuolaikinė reklama, transliuojama per masines informacijos priemones, vienu metu veikia plačią įvairaus amžiaus auditoriją. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-06-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai7 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis207.49 KB
Autoriuswperliux
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Siuolaikines reklamos galimybiu taikymas turizmo imones versle [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 3 Klasė/kursas
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą