Šperos.lt > Rinkodara > Reklaminės kampanijos planavimas (3)

Reklaminės kampanijos planavimas (3)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Reklamos praeitis ir šiuolaikinės reklamos formavimas. Reklamos kampanija. Nuo ko pradėti? Apie ką nesusimąstome? Prasta reklama stabdo prekybą. Apie reklamuojamą prekę reikia gerai išmanyti. Kad Jūsų reklamą pastebėtų, reikia geros idėjos. Kas būdinga unikaliam prekės siūlymui? Pagalvokite, kur dėsite reklamą. Ko reikėtų kad reklamos kampanija žengtų į priekį? Reklamos kampanija ir jos planavimas. Reklamos kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos kampanijos išlaidos (reklamos kampanijos biudžetas). Reklamos žinutės kūrimas. Reklamos nešiklių parinkimas. Reklamos priemonių klasifikacija pagal jų rūšis. Reklamos poveikio įvertinimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

19 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 42.04 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą