Šperos.lt > Rinkodara > Reklamos kampanijų organizavimo principai (2)

Reklamos kampanijų organizavimo principai (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Reklamos kampanijos tipai. Reklamos kampanijos politika. Metodologiniai reklamos kampanijos organizavimo principai. Reklamos kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos kampanijos išlaidos (reklamos kampanijos biudžetas). Reklamos žinutės kūrimas. Reklamos nešiklių parinkimas. Reklamos poveikio įvertinimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Aleksandro Stulginskio universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 32.02 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą