Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Marketingo programos tobulinimas: IĮ "JODRĖ"

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Semestro darbo užduotis. Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės marketingo tikslai ir strategijos. Įmonės marketingo aplinkų analzė. Išorinė aplinka. Vidinė aplinka. IĮ "Jodrė" marketingo programos tobulinimas. Pirkėjų nuomonės tyrimas. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatų analizė. Marketingo programos formavimas. Išvados.

Ištrauka

Viena iš šiuolaikinės paslaugų įmonės sėkmingos veiklos prielaidų yra kokybiškų paslaugų, atitinkančių vartotojų lūkesčius ir teikiamą naudą, pateikimas bei nuolatinis jų tobulinimas. Šiuolaikinis verslas gyvuoja dinamiškoje aplinkoje, kurioje pokyčiai yra pastovus reiškinys. Ypač didelę įtaką verslui daro konkurencija. Todėl aukšta klientų aptarnavimo kokybė tampa vis svarbesnė. Įmonės stengiasi pateikti kuo prieinamesnių ir patrauklesnių pasiūlymų, kad vartotoją būtų galima patraukti savo pusėn dėl kokybiško aptarnavimo ir plataus prekių asortimento.
Temos aktualumas: Kadangi kiekvienas klientas nori gauti kokybiškas ir nepriekaištingas paslaugas, klientui svarbu kaip yra pateikiama paslauga, ir ar ji atitinka jo lūkesčius. Esant ypač didelei įmonių konkurencijai, stengiamasi užtikrinti kuo geresnį klientų aptarnavimą, patenkinti klientų lūkesčius bei išsiaiškinti jų poreikius. Tačiau ne visada klientai lieka patenkinti suteiktu aptarnavimu. Todėl svarbu išsiaiškinti klientų nuomonę apie prekybos įmonės marketingo kompleksą.
Tyrimo objektas: IĮ "Jodrė" marketingo kompleksas.
Tyrimo tikslas: Pateikti rekomendacijas IĮ "Jodrė" marketingo programos tobulinimui.
Tyrimo uždaviniai:
1. Atlikti IĮ "Jodrė" veiklos ir marketingo komplekso analizę.
2. Atlikti tyrimą, leidžiantį nustatyti IĮ "Jodrė" marketingo komplekso kokybė.
3. Pateikti rekomendacijas IĮ "Jodrė" marketingo komplekso tobulinimui.
Tyrimo priemonės. Tyrimas bus atliktas taikant įmonės veikos duomenų grupavimo, apibendrinimo ir lyginimo metodus. Empirinei analizei bus taikomas kiekybinis pirkėjų apklausos metodas.

IĮ ,,Jodrė" įsikūrusi Žarėnų miestelio centre. Tai – mažmeninės prekybos įmonė, kurioje prekiaujama pradedant maisto produktais ir baigiantis ūkinėmis prekėmis. 2008-2010 metais IĮ "Jodrė" veikla buvo pelninga, ir nors grynojo pelno suma per nagrinėjamą laikotarpį turėjo tendenciją ir didėti ir mažėti, buvo įvairi rodiklių kitimo dinamika (1 pav.). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-03-16
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis648.85 KB
Autoriusgo_go_mazule
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasR. Gudonavičienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo programos tobulinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • R. Gudonavičienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą