Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Duonos galimybių studija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Duonos galimybių studija

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Problema. Produktos pristatymas. Rinkos šakos analizė. Rinkos šakos analizė II. Ekonominiai veiksniai. Rinkos šakos analizė III. Įėjimo į rinką barjerai. Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų pasirinkimas. Rinkos segmentavimas pagal geografinį kriterijų. Rinkos dalis tenkanti kiekvienam iš pasirinktų segmentų. Rinkos segmentų augimą įtakojantys veiksniai. Didžioji rinkos dalis tenka konkurentams. Tikslinės klientų grupės. Pirmieji klientai - Telšių miesto gyventojai. Pirmuosius klientus pritrauksime. Įmonės didieji klientai. Veiksniai lemiantys pirkėjus pirkti mūsų įmonės produkciją. Konkurencija rinkos šakoje. Konkurencijos strategija. Mūsų skirtumai nuo konkurentų.Konkurentų atsakas. Kokių esama kliūčių žengiant į rinką? Konkurentų identifikavimas ir įvertinimas. Galimos konkurentų naujovės. Pranašumai ir trūkumai. Ar pelningai dirba svarbiausias konkurentas? Konkurentai vadovaujasi kainos strategija orientuotą į konkurentus. Marketingo tikslai ir strategija Prekės ir asortimento politika. Kainų politika. Orientuosimės į tokias duonos kainas. Paskirstymas. Pardavimo skatinimo politika. Į galutinius vartotojus nukreiptais pardavimo skatinimo veiksmais mes sieksime. Į prekybininkus nukreiptais pardavimo skatinimo veiksmais mes sieksime:Pardavimų skatinimo metodai. Imties dydis. Tyrimo rezultatų analizė. Kokį duonos kiekį renkatės? Kokią duoną perkate. Kokios rūšies duoną renkatės. Su kokiais priedais duona Jums labiausiai patinka? Kiek mokate už duoną? Kur dažniausiai perkate duoną? Kas turi įtakos perkant duoną? Kurioje vietoje norėtumėte, kad atidarytume naują šviežių duonos gaminių parduotuvę? Kokios įmonės produkciją dažniausiai perkate? Kokios reklamos rūšys Jums daro įtaką perkant duoną? Kokios mėnesinės Jūsų pajamos? Jūsų lytis? Kokiai amžiaus grupei priklausote?

Ištrauka

Problema

Stiprūs ir dideli konkurentai Lietuvos mastu.
Didžioji dalis vartotojų Telšių rajone.
Ne visos reklamos rūšys tinkamos.

Produktos pristatymas

Duona – kepinys iš kviečių, rugių ir kitų javų miltų.

Rinkos šakos analizė

Duonos rinkos šaka.
Grūdinių gaminių suvartojimas Lietuvoje yra didelis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-03-29
DalykasRinkodaros pristatymas
KategorijaRinkodara
TipasPristatymai
Apimtis51 skaidrė
Literatūros šaltiniai0
Dydis4.17 MB
Autoriusyuste
Viso autoriaus darbų11 darbų
Metai2011 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasCibulskienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint Duonos galimybiu studija [speros.lt].pptx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pristatymai
  • 51 skaidrė
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Cibulskienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą