PowerPoint pristatymas. Problema. Produktos pristatymas. Rinkos šakos analizė. Rinkos šakos analizė II. Ekonominiai veiksniai. Rinkos šakos analizė III. Įėjimo į rinką barjerai. Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų pasirinkimas. Rinkos segmentavimas pagal geografinį kriterijų. Rinkos dalis tenkanti kiekvienam iš pasirinktų segmentų. Rinkos segmentų augimą įtakojantys veiksniai. Didžioji rinkos dalis tenka konkurentams. Tikslinės klientų grupės. Pirmieji klientai - Telšių miesto gyventojai. Pirmuosius klientus pritrauksime. Įmonės didieji klientai. Veiksniai lemiantys pirkėjus pirkti mūsų įmonės produkciją. Konkurencija rinkos šakoje. Konkurencijos strategija. Mūsų skirtumai nuo konkurentų.Konkurentų atsakas. Kokių esama kliūčių žengiant į rinką? Konkurentų identifikavimas ir įvertinimas. Galimos konkurentų naujovės. Pranašumai ir trūkumai. Ar pelningai dirba svarbiausias konkurentas? Konkurentai vadovaujasi kainos strategija orientuotą į konkurentus. Marketingo tikslai ir strategija Prekės ir asortimento politika. Kainų politika. Orientuosimės į tokias duonos kainas. Paskirstymas. Pardavimo skatinimo politika. Į galutinius vartotojus nukreiptais pardavimo skatinimo veiksmais mes sieksime. Į prekybininkus nukreiptais pardavimo skatinimo veiksmais mes sieksime:Pardavimų skatinimo metodai. Imties dydis. Tyrimo rezultatų analizė. Kokį duonos kiekį renkatės? Kokią duoną perkate. Kokios rūšies duoną renkatės. Su kokiais priedais duona Jums labiausiai patinka? Kiek mokate už duoną? Kur dažniausiai perkate duoną? Kas turi įtakos perkant duoną? Kurioje vietoje norėtumėte, kad atidarytume naują šviežių duonos gaminių parduotuvę? Kokios įmonės produkciją dažniausiai perkate? Kokios reklamos rūšys Jums daro įtaką perkant duoną? Kokios mėnesinės Jūsų pajamos? Jūsų lytis? Kokiai amžiaus grupei priklausote?