Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros tyrimų rūšys

Rinkodaros tyrimų rūšys

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Rinkodaros tyrimai. Rinkodaros tyrimų procesas. Problemos ir tyrimo tikslų apibūdinimas. Tyrimo plano sudarymas. Tyrimo plano pateikimas. Tyrimo plano vykdymas. Rezultatų interpretavimas ir pateikimas. Antriniai duomenys. Antrinių duomenų rinkimas. Komercinių duomenų šaltiniai. Tiesioginės duomenų bazės ir Interneto duomenų šaltiniai. Antrinių duomenų privalumai ir trūkumai. Pirminių duomenų rinkimo planavimas. Tyrimų būdai. Mechaninio stebėjimo būdas. Apklausų būdai. Tiesioginė ir netiesioginė apklausa. Apklausų trūkumai. Eksperimentinis tyrimas. Kontaktiniai metodai. Duomenų rinkimas paštu. Duomenų rinkimo paštu trūkumai. Duomenų rinkimas telefonu. Duomenų rinkimo telefonu trūkumai. Asmeninis pokalbis. Asmeninio pokalbio trūkumai. Grupinis pokalbis. Grupinio pokalbio trūkumai. Kiti tyrimų būdai. Internetinis duomenų rinkimas. Internetinio duomenų rinkimo privalumai ir trūkumai. Tyrimo instrumentai. Tarptautiniai tyrimai . Antrinių duomenų rinkimas užsienio rinkose.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 25.82 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą