Šperos.lt > Rinkodara > Internetinių paslaugų marketingo planas: UAB "Virtualus pasaulis"

Internetinių paslaugų marketingo planas: UAB "Virtualus pasaulis"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Internetinių paslaugų apžvalga. Santrauka. Apibendrinimas. Marketingo plano aprašymas. Bendras sumanymo aprašymas. Veiklos sferos apibūdinimas. Marketingas. Verslo aplinkos veiksniai. Rinkos analizė. Marketingo tikslai ir strategijos. Strateginiai tikslai. Taktiniai tikslai. Taktinė marketingo strategija. Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų parinkimas. Marketingo rinkinio elementai. Produktas rinkos požiūriu. Pasiskirstymo kanalai. Kainų nustatymas. Reklamavimas ir stimuliavimas. Gamyba. Reikalingos patalpos. Įrenginiai ir kitos priemonės. Tiekimo ir transportavimo veiksniai. Darbuotojų samdymo galimybės. Gamybos kaštų prognozė. Valdymas. Organizacinė firmos struktūra. Patarėjai ir konsultantai. Kritinė rizika. Numatomos problemos ir kliūtys. Rizikos veiksniai. Internetinių paslaugų SWOT analizė. Finansai. Reikiamos lėšos ir jų panaudojimas. Pardavimo prognozė. Prognozuojamų pinigų srautų ataskaita.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 30.89 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą