Šperos.lt > Rinkodara > Prekių rinkos tyrimas, įvertinant marketingo tipus

Prekių rinkos tyrimas, įvertinant marketingo tipus

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Prekių paklausos rūšis. Parduotuvės apžvalga (Rimi Hypermarket). Prekių paklausos analizė. Parduotuvės apžvalga (Norfa). Prekių paklausos analizė. Tiriamų prekių asortimento gylio analizė. Tiriamų prekių paklausa pasirinktose parduotuvėse. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Tyrimai
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 52.99 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą