Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo samprata, funkcijos ir subjektai

Marketingo samprata, funkcijos ir subjektai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingo samprata. Marketingo apibrėžimas. Marketingo funkcijos ir subjektai. Marketingo kompleksas. Marketingo aplinka. Konkurencija. Marketingo tyrimas. Vartotoju analizė. Sprendimo pirkti priėmimo procesas. Produkto analizė. prekės markė. Pakuotė. Produkto paruošimas rinkai. Prekės gyvavimo ciklas. Kainodara. Prekės paskirstymo sistema. Mažmeninė prekyba. Didmeninė prekyba. Rėmimas. Reklama. Reklamos priemonių parinkimas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

12 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Viršuliškių vidurinė mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 39.54 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą