Šperos.lt > Rinkodara > Prekybos marketingo kontrolės tipai ir metodai

Prekybos marketingo kontrolės tipai ir metodai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Prekybos marketingo samprata, atsiradimo priežastys ir turinys. Prekybos marketingo valdymo proceso modelis. Marketingo veiklos organizavimas įmonėje. Įmonės marketingo veikla ir jos pobūdis. Marketingo veiklos tikslai ir pagrindiniai principai. Marketingo funkcijos. Marketingo veiklos organizacinės formos. Marketingo veiklos kontrolė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

19 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Marijampolės kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 249.61 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą