Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (31)

Marketingas (31)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingas. Marketingo uždaviniai ir funkcijos. Uždaviniai. Funkcijos. Marketingo koncepcijos. Marketingo tipai. Marketingo aplinka. Marketingo uždaviniai ir funkcijos. Marketingo koncepcijos. Marketingo tipai. Marketingo programos sudarymo etapai. Marketingo aplinka. Konkurencinės situacijos. Kainos nustatymo etapai. Kainos nustatymo tikslai. Kaštai. Prekė. Prekių pripažinimo procesas. Prekės įsigijimo stadijos. Asortimento tobulinimo kryptys. Naujų prekių kūrimas. Prekės identifikavimas. Veiksmai įtakojantys kainų nustatymą. Paskirstymas (pateikimas). Mažmeninė prekyba. Prekyba. Didmeninė prekyba. Rėmimas. Komunikacija kaip procesas. Reklama. Pardavimų skatinimas. Ryšiai su visuomene. Rinka. Vartojimo prekių rinka. Gamybinės paskirties prekių rinka. Prekybininkų – tarpininkų rinka. Valstybinė rinka. Vartotojų rinka. Vartotojo elgesio tyrimas rinkoje. Vartotojo elgesys rinkoje.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

21 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 25.96 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą