Šperos.lt > Rinkodara > Reklamos poveikis vartotojui ir rinkai

Reklamos poveikis vartotojui ir rinkai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Reklamos istorinės ištakos. Reklamos reikšmė ir tikslai, jos procesas bei ypatumai. Reklamos davėjas. Reklamos agentūra. Reklamos platinimo priemonės. Vartotojas. Reklamos proceso sudėtinės dalys. Reklama, kuria siekiama didinti paklausą. Spaudos reklama. Spausdinta reklama. Audiovizualinė reklama. Radijo ir televizijos reklama. Reklaminiai suvenyrai. Pašto reklama. Lauko reklama. Ryšiai su visuomene. Kompiuterizuota reklama. Reklamos efektyvumo nustatymas. Reklama prekybos vietoje. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir siūlymai. Priedas (1).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

25 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių krašto vadybos, teisės ir kalbų kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 49.2 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą