Šperos.lt > Rinkodara > Masinių informacijos priemonių palyginimas su tiesioginėmis informavimo priemonėmis

Masinių informacijos priemonių palyginimas su tiesioginėmis informavimo priemonėmis

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įžanga. Televizijos reklamos privalumai ir trūkumai. Reklama spaudoje. Reklama žurnaluose. Radijo reklamos privalumai ir trūkumai. Reklama internete. Lauko reklama. Demonstracinės reklamos formos. Demonstracinės reklamos privalumai ir trūkumai. Tiesioginės (asmeninės) informavimo priemonės. Asmeninės informacijos privalumai ir trūkumai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 36.34 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą