Įvadas. Vartotojų poreikių tyrimas. Kavinės- baro "Kaukazietiški patiekalai" lankytojai ir jų poreikis. Lankytojų poreikių ir lūkesčių tenkinimas. Lankytojų poreikių tenkinimo gerinimas. Kavinės-baro "Kaukazietiški patiekalai" veiklos palyginimas su konkurentais. Rinkos pasikeitimas per ateinančius 2-3 metus. Kavinės-baro "Kaukazietiški patiekalai" paslaugų teikimo vietos fizinės aplinkos įvertinimas. Kavinės-baro "Kaukazietiški patiekalai" aplinka. Kavinės-baro "Kaukazietiški patiekalai" aplinkos privalumai. Kavinės- baro aplinkos trūkumai. Įsivaizduojamos maitinimo įmonės aplinka. Maitinimo įmonės įvaizdis. Paslaugų kainodara. Įmonės kainų politika. Įmonės kainodaros tikslai ir uždaviniai. Konkurentų teikiamos paslaugos. Kavinės-baro "Kaukazietiški patiekalai" taikomos nuolaidos. "Kaukazietiškų patiekalų" reklamos strategijos kūrimas. Kavinės- baro "Kaukazietiški patiekalai" teikiamų paslaugų priemonės. Kavinės- baro "Kaukazietiški patiekalai" reklamos kampanija . Išvados.