Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo tyrimų reikšmė sprendimo priėmimo procesui

Marketingo tyrimų reikšmė sprendimo priėmimo procesui

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Marketingo tyrimų tikslai ir sritys. Marketingo tyrimų reikšmė sprendimo procesui. Marketingo tyrimų reikšmė vadybai. Situacijos analizė. Strategijos ir marketingo programos parengimas. Sėkmingų marketingo tyrimų savybės. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 17.57 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą