Kaip suprantate konkurenciją, kokios jos rūšys ir kuo jos skiriasi? Kokie yra kainos nustatymo metodai? Paaiškinkite jų esmę. Kokie veiksniai lemia vartotojo elgseną? Apibūdinkite juos. Kokie yra prekių paskirstymo būdai? Kas apsprendžia jų pasirinkimą? Kokie veiksmai sudaro vartojimo prekių pirkimo procesą? Kokie veiksniai lemia paskirstymo kanalo pasirinkimą? Apibūdinkite juos. Kas yra vartotojo elgsena ir kokie jos tyrimo tikslai? Kas yra marketingo aplinka ir kokia jos reikšmė verslo įmonėms? Kokie yra naujos prekės kūrimo etapai? Kokios dažniausiai skiriamos kainų strategijos? Paaiškinkite jų svarbą. Kokios jums žinomos verslo orientacijas? Apibūdinkite jas. Kas yra netiesioginis prekių paskirstymas ir kokios jo formos? Kokie yra prekės lygmenys? Apibūdinkite paslaugos sampratą. Kokios aplinkybės lemia paskirstymo kanalo suformavimą ar pakeitimą? Kokie yra prekių asortimento parametrai? Kokie galimi gamintojo sprendimai pasirenkant paskirstymo kanalą? Kaip atliekama prekių asortimento struktūros analizė? Kokios marketingo strategijos naudojamos prekės įvedimo į rinką stadijoje? Kokios yra prekybos sritys ir rūšys? Kokios naudojamos marketingo strategijos prekės augimo stadijoje? Kokios yra mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir tipai? Kokios naudojamos marketingo strategijos prekės brandos stadijoje? Kaip suprantate mažmeninės prekybos įmonių marketingą? Kokios yra prekės identifikavimo sąlygos ir priemonės? Kas sudaro marketingo mikroaplinką ir makroaplinką? Kokias žinote prekių paskirstymo strategijas? Apibūdinkite jų pranašumus ir trūkumus. Kokie yra vidiniai vartotojo elgsenos veiksniai? Kam reikalingi pardavimo tarpininkai ir pagalbininkai kuo jie skiriasi? Kokie vidiniai veiksniai daro įtaką vartotojo elgsenai? Apibūdinkite kiekvieną jų. Kokie yra rėmimo komplekso elementai, kokie jų naudojimo ypatumai? Kokios yra reklamos funkcijos? Kas yra rinkos segmentavimas ir pagal kokius požymius segmentuojama vartojimo prekių rinka? Kas yra pozicionavimas? Kaip reklama panaudojama kaip pozicionavimo įrankis? Kokiais atvejais įmonė naudoja koncentruotą, diferencijuotą ar nediferencijuotą marketingą? Kas yra prekės gyvavimo ciklas, kokios jo stadijos ir kodėl tai svarbu marketingo specialistams? Kokie dažniausiai esti kainodaros tikslai? Kokie prekybos renginiai yra jums žinomi? Apibūdinkite juos.