Marketingo samprata. Marketingo ir gamybos santykis. Marketingo principai ir sistema. Verslo orientacijos samprata. Gamybos, prekės, pardavimo, marketingo orientacija. Marketingo tyrimo proceso etapai. Marketingo komplekso samprata. Marketingo aplinkos samprata. Makro ir mikro aplinka. Marketingo informacijos samprata ir reikšmė versle. Prekių klasifikavimas. Klasifikuojamos pagal jų apčiuopiamumą, pirkimą, vartojimą ir naudojimą. Pirminių duomenų rinkimo metodai. Imties atrankos samprata. Rinkos samprata. Tikslinės rinkos parinkimas. Rinkos segmentavimas. Vartotojų elgsenos samprata. Išoriniai ir vidiniai vartotojų elgsenos veiksniai. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Prekė. Naujos prekės kūrimo procesas. Prekės identifikavimo samprata. Prekių identifikavimo strategijos. Prekių įpakavimo sprendimai. Pakuotė ir jos funkcijos. Kainos samprata ir reikšmė. Kainodaros tikslai. Rinkos poveikis kainai. Paklausos ir pasiūlos elastingumas. Kaštų poveikis kainai. Kaštų rūšys. Kainų nustatymo metodai. Galutinis kainos nustatymas. Kainų strategijos. Paskirstymas kaip ūkinė veikla ir marketingo komplekso elementas. Paskirstymo kanalo samprata, sukūrimas. Įmonės marketingo mikro aplinka. Komunikacijos proceso samprata. Komunikacinis procesas marketinge. Reklamos vieta marketinge. Reklamos rūšys. Reklamos kompanija ir jos planavimas. Reklamos žinutės paruošimas. Asmeninio pardavimo reikšmė, uždaviniai. Asmeninio pardavimo procesas, organizavimas. Reklamos reguliavimas. Pardavimų skatinimo esmė ir tikslai. Ryšių su visuomene samprata, tikslai ir naudojimas marketinge. Marketingo valdymas. Marketingo padalinys įmonėje. Komunikavimo su pasirinktomis visuomenės grupėmis būdai. Paslaugų marketingo ypatumai.