Šperos.lt > Rinkodara > Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas (2)

Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos parinkimas (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Pateikti 4 autorių požiūrius į (a) rinkos ir (b) tikslinės rinkos sampratas. Pateikti savo nuomonę (apibrėžimus). Požiūriai į rinkos sampratą. Požiūriai į tikslinės rinkos sampratą. Pateikti 3 autorių nuomones apie rinkos segmentavimo lygius: nurodyti kriterijus (pagal ką klasifikuojama) ir kokie tipai. Pateikti schematiškai. Vartojimo prekių rinkos segmentavimas pagal V. Pranulį. Rinkos segmentavimo kriterijai. Gamybinės paskirties prekių rinkos segmentavimas pagal V. Pranulį. Gamybinės paskirties prekių rinkos segmentavimas ir kriterijai. Dažniausi asmeninio ir pramoninio vartojimo rinkų segmentavimo požymiai. Pateikti 3 autorių požiūrius į tikslinės rinkos nustatymo procedūrą. Nurodykite tapatybes ir skirtybes, pateikite savo poziciją. Pateikti schematiškai. Tikslinės rinkos nustatymo procedūra pagal V. Pranulį. Tikslinės rinkos nustatymo procedūra pagal P. Kotlerį. Pateikite ir palyginkite 2 autorių nuomonę apie segmentų strategijų klasifikaciją. Pasirinkite prekę ar paslaugą ir įvertinkite, kokią segmentų strategiją įmonė diegia.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

8 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 27.5 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą