Įžanga. Tiesioginis marketingas. Telemarketingas. Tiesioginis paštas. Specialios tiesioginio marketingo panaudojimo sritys. Tinklinis marketingas (multi level marketing). Asmeninis pardavimas. Asmeninio bendravimo privalumai ir trūkumai. Asmeninio pardavimo bruožai. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Asmeninio pardavimo etapai. Prekybos agentų darbo užmokestis ir skatinimas. Tiesioginio marketingo priemonių, taikomų UAB "ERGO Lietuva", UAB "HANZA–LTB", UAB "Busturas", "Lietuvos AIDS centras" veikloje, lyginamoji analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų UAB "ERGO Lietuva" veikloje, analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų UAB "HANZA-LTB" veikloje analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų UAB "ERGO Lietuva" ir UAB "HANSA-LTB" veiklose, palyginamoji analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų "Lietuvos AIDS centro" veikloje, analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų UAB "Busturas" veikloje, analizė. Tiesioginio marketingo priemonių, naudojamų "Lietuvos AIDS centro" ir UAB "Busturas" veiklose, palyginamoji analizė Išvados.