Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (49)

Marketingas (49)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingo principai ir jų panaudojimas. 1990 metų marketingo principai. Europos marketingo strategija prieš pasaulinį marketingą. Euro-sritys. Būdingosios socialinės grupės. Namų ūkio mažėjimas. Rinkų globalizacija. Bendroji Europos marketingo strategija. Produkto politika Europoje. Europos rinkų kainodara. Reklamos ir platinimo politika Europoje. Vieningos Europos rinkos marketingo planas. I etapas: šalies struktūra. II etapas: kompanijos struktūra. III etapas: Europos Sąjungos (ES) ir regioninės teisės analizė. IV etapas: produkto struktūra. V etapas: įvedimas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 16.17 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą