Šperos.lt > Rinkodara > Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra"

Įvaizdžio stiprinimas: AB "Aušra"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Anotacija. Resume. Įvadas. Norint stiprint įmonės įvaizdį, pirmiausiai siekiame išsiaiškinti, kaip jis formuojamas. Įvaizdžio formavimas. Prekės ženklas kaip įvaizdžio elementas. Reklamos vaidmuo, formuojant įvaizdį. Įvaizdžio reklama. Reklama laikraščiuose įvaizdžiui stiprinti. Ryšių užmezgimas demonstracinės reklamos pagalba. Viešųjų ryšių svarba, stiprinant įvaizdį. Kultūros rėmimo panaudojimas įvaizdžio formavimui. Įmonės populiarinimas. AB "Aušra" įvaizdžio stiprinimo kampanija. Organizacijos charakteristika. Rinkos situacija. Tikslinės auditorijos apklausa. Ryšių su visuomene gerinimas. Šūkis spaustuvei "Aušra". Dalyvavimas parodose bei knygų mugėse. Kultūros rėmimas. Įvaizdžio stiprinimo kampanijos etapai (Ganto grafikas). Išvados ir siūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Diplominiai darbai
Kategorija:
Apimtis:

52 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 97.93 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą