Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Mikroaplinkos įtaka organizacijai
Mikroaplinkos įtaka organizacijai
9.4
(
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įžanga. Dėstymas. Pirkėjai. Rinkodaros tarpininkai. Tiekėjai. Konkurencija. Kontaktinės auditorijos. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
18 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Šiaulių Universitetas
Failo tipas:
33.96 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Įmonės marketingo mikroaplinka: UAB "Bitė GSM"
Makroaplinkos įtaka organizacijai
Sandėliavimas
Mikro ir makroaplinkos įtaka rinkodaros sprendimams: UAB "Maxima"
Išorinio poveikio veiksniai, jų analizė bei įtaka organizacijos veiklai
Marketingo planas ir jo analizė: UAB "MAXIMA LT"
Vartotojų elgsenos tyrimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos"
Įmonės marketingo analizė: spaudos ir kalendorių leidykla UAB "Ūkininko patarėjas"
Rinkodaros aplinkos įtaka įmonės veiklai: UAB "Darmelita"
Įmonės finansinė analizė: bendra Lietuvos ir Vokietijos įmonė "Liftų servisas"