Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo tyrimas: alaus darykla UAB "Švyturys–Utenos alus"

Marketingo tyrimas: alaus darykla UAB "Švyturys–Utenos alus"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Problema, tyrimo tikslas ir uždaviniai: Ištirti reklamos efektyvumą, įvertinti konkurencines kainas, išsiaiškinti kokios priežastys lėmė mūsų produkto paklausos sumažėjimą. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatai ir jų interpretavimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedas (1).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Tyrimai
Kategorija:
Apimtis:

11 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno "Saulės" gimnazija

Failo tipas:

Microsoft Word 38.9 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą