Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Integracijos į Europos Sąjungą (ES) sąlygų įtaka Lietuvos marketingo tendencijoms
Integracijos į Europos Sąjungą (ES) sąlygų įtaka Lietuvos marketingo tendencijoms
9.8
(
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Aktualumas. Marketingo prigimtis, turinys ir sudėtis. Mainai. Prekė. Marketingo ir pardavimų skirtumas. Marketingo sistema. Marketingo ir gamybos santykis. Marketingo principai. Marketingo vieta ir reikšmė Lietuvoje.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
25 psl.
Lygis:
3 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Vilniaus Universitetas
Failo tipas:
39.17 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Tarptautinio marketingo komplekso specifika
Marketingo informacija (2)
Lietuvos integravimasis į tarptautinę ekonomiką
Tarptautinės prekybos įtaka Lietuvos ekonomikai