Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (59)

Marketingas (59)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingo prigimtis, turinys ir sudėtis. Marketingas ir kitos verslo koncepcijos. Marketingo aplinka. Marketingo informacija ir tyrimai. Rinkos ir jų segmentavimas. Prekės turinys, elementai ir klasifikacija. Naujų prekių kūrimas ir prekės gyvavimo ciklas. Prekių identifikavimas ir įpakavimas. Kainodaros pagrindai. Kainų nustatymo metodai ir strategijos. Paskirstymo kanalai ir marketingo logistika. Prekyba. Komunikacinis procesas marketinge. Reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimo skatinimas. Ryšiai su visuomene. Marketingo strateginis planavimas. Marketingo valdymas. Paslaugų marketingas. Tarptautinis marketingas. Aplinkos pažinimas – svarbiausias tarptautinio marketingo uždavinys. Veiklos užsienio rinkoje būdai. Tarptautinio marketingo etapai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

32 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 103.96 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą