Pateikti savęs įsivaizdavimo (self–image) ir savęs supratimo (self–congruity) sąvokas prekės ženklo teorijoje (kiekvienu atveju remkitės bent 4-5 autoriais). Pateikti savo sąvokas, vaizduoti schematiškai. Aprašyti lyčių klausimą iš savęs pateikimo/suvokimo pozicijų (bent 3 autoriai). Praktika. Internete surasti ir palyginti bent 5-6 reklaminius tinklapius, kuriuose atsispindėtų lyčių išnaudojimo atvejai. Juos lyginkite, komentuokite, išryškinkite prekės ženklus ir esamą arba galimą jų kritiką. Pateikti ir palyginti bent 2 autorių nuomonę apie prekės ženklo įvaizdžio kūrimo procesą. Pateikti visus autorius schematiškai, juos lyginti, pateikti savo sukurtą procesą. Pateikti bent 3 autorių požiūrį į valstybę/ šalį kaip į prekės ženklą. Pateikti schematiškai bei sudaryti savo schemą. Praktika. Surasti ir palyginti bent dviejų pasaulio šalių/ valstybių, kaip prekės ženklų, įvaizdžio kūrimo procesą. Gautas teorines ir praktines žinias pritaikykite Lietuvos, kaip prekės ženklo, įvaizdžio atvejui. Kaip Lietuvos įvaizdį supranta lietuviai ir užsieniečiai? Nuskenuoti ir/arba nufotografuoti argumentus pagrindžiančius įrodymus, reklamas. Darbas iliustruotas paveikslėliais. Priedai (13).