Šperos.lt > Rinkodara > Elektroniniai marketingo tyrimai

Elektroniniai marketingo tyrimai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Pateikite e-tyrimų specifiką (remkitės bent 3 autoriais). Išsiaiškinkite jų pranašumus ir trūkumus, lyginant su tradiciniu atliekamais tyrimais. Tyrimų internetu specifika. Tyrimų internetu trūkumai ir privalumai. Praktika. Suraskite bent 4-5 stambiausias organizacijas atliekančias e-tyrimus (bent 1 Lietuvoje) ir apibūdinkite jų atliekamų e-tyrimų spektrą, apimtis, tipus, principus, dažnį, įkainius. Internetinių tyrimų metodai. Tyrimo vykdymas. Rezultatų stebėjimas. Tyrimo vykdymo etapai. Internetinio tinklapio vartojamumas. Priedai (4).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vytauto Didžiojo Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 1.09 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą