Šperos.lt > Rinkodara > Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai

Naujo produkto kūrimo parengiamieji darbai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Gaminių atnaujinimą lemiantys veiksniai ir sistema. Gaminio marketingas ir naujų gaminių kūrimas. Pirkėjų elgsenos analizė – marketingo pagrindas. Naujų gaminių reikalingumas įmonės gamintojos požiūriu. Gaminio gyvybinis ciklas. Ciklo tipai. Gamybinės programos struktūros analizė. Portfolio analizė. Išvados. Išnašos. Darbas iliustruotas paveikslėliais.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Analizės
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 38.94 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą