Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai (2)

Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Marketingo strategijos formavimo teoriniai aspektai. Marketingo strategijos formavimo analizė. Verslo koncepcijos ir verslo orientacijos reikšmė formuojant marketingo strategiją. Vizija ir misija – pradiniai marketingo strategijos formavimo etapai. Verslo tikslų ir marketingo strategijos tarpusavio ryšio analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Tyrimai
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Mažeikių "Gabijos" gimnazija

Failo tipas:

Microsoft Word 21.05 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą