Šperos.lt > Rinkodara > Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas

Vartotojų nuomonės dėl taikomų marketingo priemonių arbatos rinkoje tyrimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Darbo tikslas – išanalizuoti arbatos marketingo kompleksą. Darbo objektas – vartotojų elgsena arbatos rinkoje. Marketingo komplekso elementai. Produkto apibūdinimas. Produkto kainų politikos analizė. Produkto paskirstymo būdai. Produkto rėmimas. Tyrimai ir jų rezultatai. Tyrimo uždaviniai. Tyrimų rezultatai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

11 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Marijampolės kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 160 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą