Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai"

Marketingo strategijos parengimas: avalynės parduotuvė "Žygio batai"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas – remiantis "Žygio batų" parduotuvių tinklo perspektyvų tyrimo išvadomis, numatyti marketingo strategijas ir parengti jų įgyvendinimo rekomendacijas. Trumpa įmonės charakteristika. "Žygio batų" tinklo perspektyvų tyrimas. Tarptautinė aplinka. Makroaplinkos analizė. Politinė-teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Technologinė-mokslinė aplinka. Gamtinė aplinka. Konkurentinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. Pirkėjai ir rinkos. Partneriai. Konkurentai. UAB Žaibiškas greitis marketingo komplekso analizė. Parduotuvių tinklo SWOT analizė. "Žygio batai" marketingo tikslai. Marketingo strategijos. Marketingo strategijų įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 33.2 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą