Pajūrio regiono turizmo rinkos rinkodara ir įvaizdžio formavimas. Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti Pajūrio regiono rinkos rinkodarą ir įvaizdžio formavimą. Pajūrio regiono turizmo rinkos rinkodara. Pajūrio regiono turizmo rinkos įvaizdis. Pajūrio regiono rinkodaros priemonės. Turizmo informacijos teikimas. Turizmo rinkos tyrimai ir jų būtinumas. Vietovę identifikuojančio prekės ženklo kūrimas ir palaikymas leidyba. Elektroninė rinkodara. Turizmo mugės ir lauko reklamos. Viešieji ryšiai ir bendradarbiavimas. Pajūrio regiono turizmo sektoriaus rinkodaros modelis. Pajūrio regiono turizmo sektoriaus rinkodaros organizacija. Pajūrio regiono turizmo sektoriaus rinkodaros programa. Reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. Ryšių su visuomene palaikymas ir populiarinimas. Išvados.