Šperos.lt > Rinkodara > Elektroninių rinkų segmentavimas

Elektroninių rinkų segmentavimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Rinkos segmentavimo kriterijai. Rinkos segmentavimas. Segmentavimo elgsenos aspektu kriterijai. Segmentavimas pagal lojalumą. Segmentavimas pagal naudą. Segmentavimas pagal vartojimo pobūdį. Segmentavimas pagal Schiffman ir Kanuk. Segmentavimas pagal "Digitas" marketingo tyrimų kompanijos atliktą analizę. Pagrindinės segmentavimo charakteristikos. 2 Segmentų apibūdinimas. Pirkėjų internete gyvenimo būdo matavimas. Perkančiųjų internete segmentas. Neperkančių interneto vartotojų segmentai. Kintamieji nusakantys vartotojų elgseną internete, pagal Strauss, Ansary ir Frost, tyrimą. Demografiniai interneto vartotojų segmentai Lietuvoje. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 42.33 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą