Šperos.lt > Rinkodara > Pirminiai ir antriniai duomenys marketingo tyrime

Pirminiai ir antriniai duomenys marketingo tyrime

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Marketingo tyrimo esmė. Marketingo tyrimų proceso etapai. Marketingo tyrimų duomenys bei informacija. Pirminė bei antrinė, vidinė bei išorinė informacija. Antrinė informacija, jos šaltiniai bei panaudojimas marketingo tyrimuose. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

9 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Žemaitijos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 16.89 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą