Šperos.lt > Rinkodara > Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis"

Tyrimas: marketingo komplekso ypatumai pramogų centras "Neopolis"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Tyrimo tikslas: Pramogų centro "Neopolis" marketingo komunikacijos komplekso tyrimas. Teorinė dalis. Marketingo komplekso komunikacijos ypatumai. Reklama. Asmeninis pardavimas. Pardavimų skatinimas. Ryšiai su visuomene.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 38.22 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą