Šperos.lt > Rinkodara > Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai

Šiuolaikinių tarptautinių įmonių marketingo sprendimai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įžanga. Tikslas. Problema. Uždaviniai. Metodologijos pasirinkimas. Gimusių globalių įmonių fenomenas. Sąvokos ypatumai. Sąlygos, lėmusios gimusių globalių įmonių atsiradimą. Gimusių globalių įmonių sąveika su aplinka. Veiklos sritys. Pagrindiniai sprendimai iššūkiams, su kuriais susiduria gimusios globalios įmonės. Entreprenerystės sprendimai/iššūkiai. Sprendimai tyrimams ir plėtrai. Gimusių globalių įmonių strategijos ir procesai. Marketingo strategija. Išvados. Priedai (3 psl.).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

25 psl.

Lygis:

5 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 36.23 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą