Santrauka. Problemos identifikavimas. UAB "Sanitex" firma Kaune tiekianti "Estrella". Marketingo aplikos apžvalga. Rinkos apžvalga. Įmonės marketingo makroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Įmonės marketingo mikroaplinka. Vartotojų analizė. Partnerių, tiekėjų analizė. Įmonės resursų analizė. Įmonės produktų portfelis, produktų/paslaugų charakteristikos. Paskirstymo kanalai. Rėmimo priemonės ir jų intensyvumas rinkoje. Konkurentų analizė. SSGG analizė. Segmentavimas. Tikslinio segmento pasirinkimas. Pozicionavimas. Marketingo tikslai. Marketingo sprendimai. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Veiksmų planas. Marketingo biudžetas. Išvados.