Šperos.lt > Rinkodara > Strateginio marketingo formavimo ypatumai: gyvenamųjų namų, komercinės paskirties objektų statyba UAB "Perlas"

Strateginio marketingo formavimo ypatumai: gyvenamųjų namų, komercinės paskirties objektų statyba UAB "Perlas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Pagrindinės sąvokos ir terminai. Įvadas. Darbo tikslas – atskleisti strateginį marketingo formavimą UAB "Perlas". Strateginio marketingo formavimo ypatumai. strateginio marketingo formavimo sąvokų analizė. Strateginio marketingo planavimo proceso planavimo etapai. Strateginių tikslų nustatymas. Perspektyvų tyrimas. Marketingo komplekso elementų funkcinės strategijos. UAB "Perlas" strateginis marketingo formavimas. įmonės UAB "Perlas" veikla. Įmonės UAB "Perlas" misija. Įmonės UAB "Perlas" tikslai. UAB "Perlas" perspektyvų tyrimas. UAB "Perlas" marketingo tikslai. UAB "Perlas" marketingo strategija. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Utenos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 28.87 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą