Užduotis: teorinis pagrindimas. Marketingo plano teoriniai aspektai. Pateikti bent 5 autorių (3 užsienio ir 2 Lietuvos) nuomonę apie marketingo plano rengimo etapus: palyginkite, aptarkite jų esmę, privalumus, trūkumus. Visus autorių siūlomus marketingo planus pateikite schematiškai. užduotis: marketingo plano efektyvumas. Pateikti bent 4 autorių (1 Lietuvos ir 3 užsienio) nuomonę: kaip įvertinti marketingo plano efektyvumą. Kokios siūlomos vertinimo/matavimo metodikos? Palyginkite siūlomas koncepcijas, metodikas (pasirinkite palyginamuosius kriterijus), išryškinkite panašumus ir skirtumus. Pagrįskite ir argumentuokite, kurie marketingo plano efektyvumo metodai tinka jūsų pasirinktai praktinei situacijai; kaip tobulinsite marketingo planą, gavę marketingo plano efektyvumo rezultatus (pasiūlykite veiksmų programą). Pateikite minimalius skaičiavimus.