Šperos.lt > Rinkodara > Marketingas (65)

Marketingas (65)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Prekė. Prekės lygmenys. Prekės asortimentas. Prekės grupė. Prekių klasifikavimas. Vartojimo prekių klasifikavimas. Gamybinių prekių klasifikavimas. Asortimento plėtra. Naujos prekės kūrimo etapai. Prekės gyvavimo ciklai. Įvedimo stadijoje naudojamos marketingo strategijos. Augimo stadijoje naudojamos marketingo strategijos. Brandos stadijoje naudojamos marketingo strategijos. Prekių identifikavimo strategijos. Prekės identifikavimo samprata. Diskriminacinės kainos. Valstybės reguliavimas. Kainų strategijos. Kainų nustatymo variantai. Reklama. Asmeninis pardavimas, jo privalumai ir trūkumai. Pardavimo skatinimas. Ryšių su visuomene funkcijos. Paskirstymo kanalo formavimo priežastys. Prekių paskirstymo strategijos. Prekyba.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Šperos
Kategorija:
Apimtis:

8 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Panevėžio kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 21.2 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą